Kitabın konusunu kısaca anlatmak gerekirse, Charlotte adında 21 yaşında bir kız var ve sevgilisi onu aldattığı için ondan ayrılıyor. Sonra da ayrıldığı sevgilisinin 40 yaşındaki babasına aşık oluyor. Adamın bir seks kulübü var ve BDSM tarzı şeylerden hoşlanıyor. Kız da zamanla bu dünyaya ait olduğunu hissedip her şeyini Emerson Grant’e adıyor.
Yorumlarım; Korkunç bir kitaptı. Elle tutulur hiçbir yanı yoktu. Kızın tek gerekçesi erkek arkadaşının onu aldatmış olması ve ona değer vermemesi. Bu yüzden gidip babasıyla aşk yaşamanın normal olduğunu düşünüyor ve bunu da sadece Emerson’ın ona değer vermesine dayandırıyor. Değer görmekten kastı da adamın neredeyse kölesi olup her dediğini yapan, adeta ona itaat eden bir köpek misali (abartmıyorum) her istediğini yapması. Adam da arada oğlumun kız arkadaşıyla olmam doğru değil deyip okura “bak ben o kadar kötü biri değilim” mesajı veriyor ama şahsen ben yemedim bunu. Bu kadar ucubelik üzerine kitabın sonunda kızın eski erkek arkadaşı, yani adamın oğlu, babası ve eski kız arkadaşının ilişkisini onaylıyor ve mutlu mutlu yaşıyorlar. Ben ne okudum gerçekten bilmiyorum, başlarda espriler vs. okutuyordu kitap kendini ama sonlara doğru sadece cinselliğe döndü ve sonrasında da okura bu durumu normalleştirme çabasına dönüştü.