Gerçekten baştan sona çok akıcı bir kitaptı. Olay örgüsünü ve yazım dilini çok beğendim. Sonunu tahmin etmeye çalışmadan okuduğum için daha çok zevk aldım ama tahmin edilebilir bir sonu vardı.
Kitapta geçen felsefi düşünceler ve Alkestis'in hikayesi de özellikle hoşuma gitti.