Puan vermedi·422 syf.··
2024 4. kitabı
Kitabi Nilüfer yayıncılığın basimindan okudum. Bana dili çok güzel geldi. İlk okuduğum ceviri çok ağırdı ve anlamamıştım. Bunu çok beğendim. Uygulamada bulamadığım için bu çeviriye yazıyorum. Başka bir yorumda Nilüfer basiminin kötü olduğu ifade edilmiş ama bence oldukça akıcı. Okumada ceviri gerçekten çok önemli ama bireysel algıda önemlidir. Aynı yayını iki farklı kişinin okuyup farklı yorumlaması bunun ispatı gibi.
Duygu/Düşünce
Böyle Dedi ZerdüştFriedrich Nietzsche · İlya Yayınevi · 200447,7bin okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.