·332 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2024 00:00 Şebnem Burcuoğlu kesinlikle çok zeki, eğlenceli, kelimeleri ustaca kullanan bir yazar. Okurken çok eğlendim. Sanki bir pembe dizi izliyormuşsunuzcasına sizi çekip içine alıyor. Su gibi akıp gitti ve bitti. Eğer müsaitseniz elinizden kolay kolay bırakamayacağınız, bir çırpıda bitirebileceğiniz aşırı sürükleyici bir roman.