Puan vermedi·355 syf.····Okunma: 25 Şubat 2024 00:25 Kitabı beğendim.Hayatın çocukların gözünden nasıl göründüğüne dikkat çekmesi,bir babanın duruşu ve davranışlarıyla çocuklarına karşı örnek olma hali,önyargıların insanı yanlışlara sürüklediği ve empati becerisinin ne kadar önemli olduğunu olay örgüsüyle çok iyi ifade edilmiş. Hayatta bazı şeyler tıpki kitaptaki gibi siyah-beyaz kadar net ancak insanlar sadece görmek istediklerini görüyorlar.