·517 syf.····Okunma: 22 Şubat 2024 12:45 Kitabı çok beğendim muhteşemdi. Hayatımda gördüğüm en iyi kitaptı. Tabiki okudukça hep bi üstü geliyor kitapların. Şimdilik en beğendiğim bu oldu. Kitabı ben biraz genç wertherin acılarına benzettim. Bu kitapta olaylar baya bi derinlemesine işlenmiş bu yönüyle daha iyi bir kitatptı. Kitabı okurken bi nevi yaşıyomuşum gibi hissettim bu yüzden çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim. Okuyun okutturun