Yaaaaaaa! Tris diyorum başka da bir şey demiyorum! Kitap nasıl güzeldi! İlk kitabı da James'in ara ara gıcıklıklarına rağmen sevmiştim ben. Genelde böyle arkadaşlar (gerçi burada kardeşler var ama) konulu seri kitaplarda hep erkek kararkterler benzer özelliklerde olur. Tris'den de James gibi bir performans bekliyordum ben. Ama Tris bambaşka bir şey çıktı. Düşünceli, fedakar, savaşçı bir karakter... Allah dağına göre kar veriyor dedikleri bu herhalde. Clare ise nasıl böyle gerçek, neredeyse içimizden bir karakter gibi yazılmıştı. Diyaloglar muhteşemdi. Çoğu yerde kahkahalara boğuldum resmen. Hele o Tris'in, Clere'in evini ilk ziyaretinde gerçekleşen merdiven sahnesinde gülmekten gözlerimden yaşlar geldi. Tek kelimeyle harikaydı kitap. Şimdi dört gözle 3. kitabı bekliyorum. Bakalım Elliot'un hikayesi nasıl olacak.