·207 syf.····Okunma: 25 Şubat 2024 15:48 Yazarın okuduğum ilk kitabı, dili güzel ve akıcıydı. Hikâye çok okumam ama sevdim. Tasavvufî şeyler okumayi severdim unutmusum..Askin yedi hali diye bir kitap vardı bana onu hatırlattı, onu da cok sevmistim. Ve sonunda Nur için belli başlı şeyler bekliyordum ama bunu değil..