bitmesine çok az kaldı. insanlığın tarihi boyunca tanık olduğu en berbat olayların sahnelendigi bu kamp hakkında sıfır bilgiyle okumaya başlamıştım. o kadar güzel işlenmişki acılar,dramlar, insanların icinde bunca talihsiz olaya rağmen bitmeyen umut duygusu. Galiba ben bu kitaba ve Dita'ya çok bağlandım. Zira öyle olmasaydı Hirsch öldüğünde üzüntüden midem bulanmazdı.