10/10
·408 syf.·
13 günde okudu
·
2024 7. kitabı
Antonio González Iturbe
8.6/10 · 2.905 okunma
·
60 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
salih
Gönderi Sahibi
bitmesine çok az kaldı. insanlığın tarihi boyunca tanık olduğu en berbat olayların sahnelendigi bu kamp hakkında sıfır bilgiyle okumaya başlamıştım. o kadar güzel işlenmişki acılar,dramlar, insanların icinde bunca talihsiz olaya rağmen bitmeyen umut duygusu. Galiba ben bu kitaba ve Dita'ya çok bağlandım. Zira öyle olmasaydı Hirsch öldüğünde üzüntüden midem bulanmazdı.