·198 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Şubat 2024 21:37 Selam , kitabin adına aldanarak alanlardan biriyim .Kitap beni biraz hayal kırıklığına uğrattı aslında elime aldığımdan beri bitmesi için yalvardım ve 2 gunde okudum kitapta bir çocuğun okuldan atılma hikayesi ve başına gelenler konu alınmış beklentim saha yükseltti kitap ile alakalı ama malesef bekletimi karşılamadı. Yazara yine de emek verdiği için bir şey söyleyemiyorum. İyi okumalar umarım beğenirsiniz.