·142 syf.····Okunma: 28 Şubat 2024 11:44 Yazarımızın okuduğum ikinci kitabı. Kendisiyle tanışmama vesile olan kitabı ‘Geliştiren Anne Bana’
ilk kitabını çok severek okudum, fakat bu kitabı beni sarmadı. Çok tekrara düşmüş cümleler vardı. Tamam yazarım bunu anladım artık dedim okurken. Evet Doğan Cüceloğlunun kalemi çok kuvvetli bir duayen bu yadsınamaz. Ama bende bu kitabıyla olmadı bu sefer. Kendisini Rahmetle anıyorum.