İki polisin birbirinden habersiz yürüttüğü iki ayrı soruşturma ve bir müddet sonra yollarının kesişmesi. Sonunu sabırsızlıkla beklediğim, merakla okuduğum bir kitaptı. Olay örgüsü, gerilim unsurları çok iyi. Polisiye okumayı çok sevmem ama Grange bu işi çok iyi yapıyor. Anlatımı sürükleyici, dili yalın. İyi okumalar dilerim..