·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Şubat 2024 00:00 Cengiz Aytmatov'un kitaplarındaki hisse bayılıyorum. Hissettiğim şey tam bir çaresizlik mi? Hayır. Korkunç acılar mı? Hayır. Öyle bir üslubu var ki her duyguyu tadında hissettiriyor, hiçbir abartı yok. Bu da kitaplarına büyük bir gerçekçilik katıyor. Kitaplarını okumak için sabırsızlanmıyorum ama okuduğum her kitabını da çok seviyorum.