Gece saat 03:41 aklımda sadece Seher ve Seher'in kaderini yaşayanlar var. Ne kadar acıdır ki aynı kaderi yaşayıp canına kıyılan veya canına kıyan kadınlar var... Canım o kadar çok yanıyor ki, Seher'in acısınısı iliklerime kadar hissediyorum. Keşke elimden bir şey gelse diyorum gelmeyeceğini bildiğimden gözyaşlarıma engel olamıyorum. Hakkını helal et Seher.. Seher