·164 syf.····Okunma: 01 Mart 2024 14:37 Yazarın ilk kitabı.Benim de yazarın okuduğum ilk kitabı.Adını ve az da olsa tarzını okuyanlardan duydum.Ama kendim tanımalıyım diye düşündüm.Şimdiye kadar okumamakla hiçbir şey kaybetmediğimi görmek beni sevindirdi.Sadece zaman kaybı oldu benim için.Tabiki hakkını yemeyeyim.Alıntı yapılacak birkaç yer yok değildi.Ama onu bile canım istemedi.