Doğru mu?
Hayat ve İnsan
··
44 +1'leme
·
29,3bin Gösterim
53 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
O yüzden biri "vaktim yoktu" diyorsa dönün ve sessizce uzaklaşın.
Müsait oldukarımızın acaba bizi müsait kategorisine aldığını biliyor muyuz, meçhul.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
O da doğru
Ama bazı insanlar da tüm vaktimiz onların olsun istemiyorlar mı?
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Öyle de bir durum var...
Hakikatin ta kendisi. Bırakın müsait olmayı istendiğinde olmayan vakit yaratılıyor...
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Hemfikirim
Çok çok çok doğruuu. Boş vaktinde herkes herkese vakit ayırabilir değer veriyorum dediğin kişiye işin varken vakit ayırabiliyorsan gerçekten değer veriyorsun demektir.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Katılıyorum
Reklam
Kesinlikle ZAMAN DEĞERLİDİR - kime harcadığını bil ..🖐
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
👏