·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2024 15:59 Kitap gayet akıcı yazışmış. Bir bölüm bittiğinde diğer bölümde ne olduğunu merak halinde kalıyorsunuz.
Bosna'da yapılan katliamlardan sadece küçücük bir kısmında yaşanan olayları anlatıyor. Üç bölümden oluşuyor. Özellikle ikinci bölümü soluğum kesilerek okudum. Bosnalı Müslüman kadınlarının başlarından geçen korkunç olayları anlatıyor. Kanımın çekildiğini hissettim.
Kesinlikle okuyun derim.