·376 syf.····Okunma: 28 Şubat 2024 19:03 evet güzeldi, akıcıydı, kolay okunuyordu ama bunlar onu kötü yapan taraflardan oldu. akıcı ve kolay olsun diye duygu bastırılmış ve basitleştirilmiş. son 10 sayfaya aşkı sıkıştırmışlar. sakin ve hızlı okuyayım derseniz tercihiniz olsun ama duygu istiyorum derseniz başka kitaplara yönelmenizi öneririm. derinlik yoktu. ama keyifliydi.