Kitap ismine bakınca önyargılar oluştu hemen. Ama beklediğim gibi değildi tarihsiz bir günce gibiydi. Yalın, sade ,okuması kolay ve dürüst bir kitap. Yazarın aynı zamanda bir komedyen olmasının da etkisiyle olsa gerek acıtasyondan uzak, hafif ,akıcı bir dili var. Ölümden sonra eşler neler hisseder , acısı olan insana nasıl davranıyoruz ya da nasıl davranmalıyızı anlattı sıkmadan. Teşekkürler