“İnsan büyüdükçe yalnızlaşır.” ~
1000Kitap
··2 alıntı·
3 +1'leme
·
16,4bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ya da yalnızlaştıkça mı büyür?
O çoktandır bende var.Mutluluğun ne olduğunu düşünüyorum şu an.
neden
Nur etrafında onlarca kişi de olsa herkese anlatılmıyor, anlattığın kişi neyse boş ver, takma kafana gibi basit cümlelerle geçiştirince anlatmamayı tercih ediyorsun. Anlayacak olan bir bakışından, buruk tebessümünden, ses tonundan anlar 😌
Büyükçe gerçekleri görür ve yanlızlaşır.
"İnsanlar olgunlaştıkça yalnızlaşır."
Reklam
Ve bu çoğu zaman kendi tercihidir.