Maalesef; 40 küsur iletilik günlüğümü silmişim. 😬🫤☹️… İyi de oluyordu. Aklıma bir şey gelince hemen oraya yazıveriyordum ama dün altındaki bir iletiyi sileyim derken tüm ileti dizisini silmişim. Yaşlılık… 51 yaşında olmak kolay değil…
Şimdi de 2.kez günlük yazmaya çalışacağım. Bakalım bu iletinin başına ne gelecek:))
Fudayl b. İyâz şöyle dedi:
“Ben bir kimsenin rıza hâlindeyken, hoşnutluk havasındayken arkadaşlığına inanmam. Gazap hâlindeyken arkadaşlığını esas kabul ederim.”
İnsanoğlunun içinde bir nefis vardır. Herkesin içinde bir nefs-i emmâresi vardır, herkesin bu nefs-i emmâre’ye kapılması vardır. Hırsı, tamahkârlığı, çeşit çeşit kusurları, suçları, zaafları vardır. İşte bu zaafları bildi mi, insan rahat eder.