Maalesef; 40 küsur iletilik günlüğümü silmişim. 😬🫤☹️… İyi de oluyordu. Aklıma bir şey gelince hemen oraya yazıveriyordum ama dün altındaki bir iletiyi sileyim derken tüm ileti dizisini silmişim. Yaşlılık… 51 yaşında olmak kolay değil…
Şimdi de 2.kez günlük yazmaya çalışacağım. Bakalım bu iletinin başına ne gelecek:))
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cüneyd-i Bağdâdî şöyle dedi:
“Vakit elden bir kaçtı mı bir daha yakalanmaz. Vakitten daha kıymetli bir şey yoktur”
Elbet gittiğimiz yerlere de kitabımızı götürüyoruz.