Maalesef; 40 küsur iletilik günlüğümü silmişim. 😬🫤☹️… İyi de oluyordu. Aklıma bir şey gelince hemen oraya yazıveriyordum ama dün altındaki bir iletiyi sileyim derken tüm ileti dizisini silmişim. Yaşlılık… 51 yaşında olmak kolay değil…
Şimdi de 2.kez günlük yazmaya çalışacağım. Bakalım bu iletinin başına ne gelecek:))