Kitap en çok yarım bırakılanlar arasında görünce şaşırdım. Ben kitabı üniversitede okudum ve çok kısa bir sürede okuduğumu hatırlıyorum. Hiç sıkılmadım. Tam bir edebiyat mucizesi. Kitaptaki karakterler hala aklımda. Kitaptan alıntı yazmaya kalksam kitabın tamamını yazmam gerekir. Bazı cümleler sürekli aklıma gelir. İsa'ya mektuplar kısmını canım sıkıldıkça açar okurum. Bence kesin okunmalı...