·383 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mart 2024 00:00 30 günde okumuşum. Ancak 2 günde bitecek bir kitapp. O kadar enfes ki. Hayraniyim Gulseren Hanim'in. Cogu sayfada yolculukta okurken döktugum gozyaslarim var. Kitabi bitmesinden korkarak yavas yavas okudum.. Mutlaka herkes okusun mutlaka. Herkes kendinden bir parca bulacaktir..