1/10
·376 syf.··
2024 2. kitabı
·
42 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2024 12:19
Bitmedi bu kitap okuyamadım… Hayatımda ilk defa bir kitabın dilini bu kadar beğenmedim.. öneri üzerine aldım, fakat kitap akmıyor, Karadeniz şivesinde yazılmış bir kitap okurken beni çok zorladı.. “yapayusun edeyisun” gibi ifadeler çok fazla beni sarmadı yarıda bıraktım…
Türk Edebiyatı
Savaş ve AçlarHasan İzzettin Dinamo · Tekin Yayınevi · 20172,205 okunma
·
30 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ah bu söylediğiniz kısımları bir geçebilseydiniz, sizi nasıl şaşırtacak kitap olduğunu görürdünüz. Bunlar ilk başta zorluyor ama sonrası gayet akıcı. alışıyorsunuz da. (Bende aynı şeyi yaşadığım için söylüyorum)
Zeynep
Gönderi Sahibi
Sadece şu yorumuz için tekrar deneyeceğim okumayı ama biraz ara vermem lazım… Teşekkür ederim