Bu kitabı hayatım boyunca hiç unutmayacağım. Nedeni kitabın bende bıraktığı etki değil aslında, ondan aldığım son kitap olmuştu. Ben kitabı bitirmeden o gitmişti benden. Hayat bu kadar basit aslında bir ömür birlikte olacağını sandığın kişiyi bir daha görmemek üzre ayrılmak, kitabı okuma süresine sığmıştı. Bilmem belkide ben çok uzatmıştım kitabı bitirmeyi !!