Ben Şimdi Kime Güveneceğim?
Puan vermedi·372 syf.··
2024 3. kitabı
·
37 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2024 20:56
Bu kitap hakkında ne diyeceğim inanın bilmiyorum O kadar acı veriyor ki dehşete düşürüyor insanı böyle bir şey nasıl var diye olayları okudukça bunu bir insan yapmış olamaz diyorsun hayır insanlık bu raddeye gelmemiş diyorsun ama maalesef her şey doğru ve insanlık bu radeye gelmiş. Kitapta bazı yerler var ki okuduğum zaman beni çileden çıkarmış ve çok sinirlendirmişti bir babanın hakime dediği şey mesela (yetiştirdiğin ağacın meyvesini ilk sen yemez misin?) Bu cümleyi okuduktan sonra diyecek bir şey bulmamıştım öylece duvara baktım dakikalarca Bu kitap çok acıtıyor ve çok üzüyor insanı ama bunları okumak bilmek görmek zorundayız ben okumadım o görmedi diğeri duymadı diye bunlar olmamış demek değil yada durucak demek değil maalesef Bu kitap bana iyi ki cehennem var dedirti
Kardeşini DoğurmakBüşra Sanay · Doğan Kitap · 20188bin okunma
·
217 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.