Kitap boyunca gerçekten bir insanın kandırılmasının bu kadar kolay olup olamayacağını düşündüm ki bence başrol çocuğun psikolojisi çok uzun süre sağlam kaldı. Ben bu kadar mücadele verebileceğimi düşünmüyorum. Caleb gerçek anlamda hasta biri.
Psikolojik gerilim olduğu için kitabın çok yoğun ve yavaş bir havası var, zaman zaman beni boğdu ama bir sonraki sayfada ne olacak diye düşünmek de devam etmemi sağladı.
Kitap birazcık daha kısa olabilirdi, özellikle son kısımlar biraz fazla uzatılmış gibi geldi. Bunun haricinde başrolün birkaç kişiyle yüzleşmesini okumak isterdim ama olmadı. Bunun gibi birkaç eksiği olsa da genel olarak güzel bir kitaptı.