·136 syf.····Okunma: 10 Mart 2024 00:05 Daha önce yazarın birçok kitabını okudum.O yüzden bu kitabını da okumak istemiştim.Cok akıcı gelmedi.Okurken biraz sıkıldım. Ancak kitabın verdiği mesajlar güzeldi.Savaş zamanı kadınların çektiği sıkıntılar, acılar,yokluklar güzel anlatılmıştı. Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.