Merhaba dostlar
Yaşamımızdan memnun değilsek, düşünce ve davranışlarımız bizi üzüyorsa hayatla, başkalarıyla ve kendimizle yaptığımız yazılı olmayan anlaşmaları değiştirmemiz gerekir, diyor kitap. Dört yeni anlaşma yaparak ve bunlara uymak için çaba göstererek asıl kendimizi ve özlediğimiz yaşamı bulabiliriz.
1. Kullandığın sözcükleri özenle seç.
2. Hiçbir şeyi kişisel algılama.
3. Varsayımda bulunma.
4. Her zaman elinden gelenin en iyisini yap.
Detaylar kitapta. Sevgili @feelclouds ile yaptığımız bir çalışma için okudum. Hoşuma gitti. Tabii okuyup geçmemek, içselleştirmek, uygulamak gerek.
Sevgiyle kalın 🪻