Puan vermedi·144 syf.··
2024 11. kitabı
Bayadır kütüphanemde sırasını bekleyen kitaptı. Gerek anlattığı konular gerekse hoş vurguları ile oldukça güzel bir o kadar doyurucu bir kitaptı.Almamız gereken mesajları ince bir dille bize vermiş . En beğendiğim hikaye Kedi hikayesi Ve baba.. "Gerçekten yitirmeden,neyin kadrini bilebildik ki şu hayatta"? Kitapla kalalım ruhumuz şifa bulsun.
Edebiyat
Allah Cümlemizi KorusunBekir Develi · Profil Kitap · 20182,973 okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.