10/10
·331 syf.··
2024 13. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Mart 2024 13:52
Çok beğendim kesinlikle okuyun. Kitap beni açıkcası baya bi etkiledi. Ahlaki çöküntüyü çok iyi bir şekilde anlattığını düşünüyorum. Beni tek rahatsız eden yer doktorun karısının aldatılmasına rağmen kocasına hiç bir şey dememesi. Kocası da sığıtın teki karısı çok büyük fedakarlıklar yapıyo. Ama o karısını aldatıyo. Burasını beğenmedim . Onun dışında akıl hastanesinde kadınların toplu tecavüze uğraması beni üzdü. Resmen içime oturdu. Kitap güzeldi size çok şey katacağını düşünüyorum.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.