Puan vermedi·210 syf.··Beğendi
· Bir hayat nasıl hep kötüye gider ve en sonunda yine tek kalırsın ,hayatin çok acımasız olduğunu çok güzel bir şekilde vurguluyor. Herkes hayatının değerini bilmeli çünkü bir şekilde geçiyor bitmez denen hayat ve sonunda bitiyor.