Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 12 Mart 2024 15:00 Deneme şeklinde yazılmış.
Başlıkları ilgi çekici.
Depresyonda olan birin iç döküşü gibi.
Eğer Depresyonda olsaydım, kitabı ayrıca derin hissederdim bence.
Benim için felsefi denemeler güncesi gibi geldi.
İnsanlığa dair isabetli söylemleri var.
Nihilizm kokuyor yazıları.
Evet her şey hiçse, benim bunu okumamnda
Sizin okumanız da yazarın yazması da hepsi bir HİÇ yalnızca.
Yaptığımız ise hiçliğin içinde oyalanma yalnızca,hepsi bu.