Tess'e bayılıyorum. Her kitabını bir solukta okuyacağınıza garanti verebilirim. Heyecan asla azalmıyor aksine her defasında seviye atlıyor. Ben bu kitabı bu kadar geç okumuş olmama kızıyorum. Arkeolojik bilgiler aktaran ve inanılmaz güzel olay örgüsü olan bir kitaptı. Kolay kolay kitabı geç bitirmediğim bir yazardır. Tess bir kütüphanede olması gereken bir kitap bence. En azından biri olmalı.
Seri olarak giden bir kitap olduğunu bitirmeye yakın anladım. Okurken de zaten kitapta bilgi eksikliğinden bunu anlayabilirsiniz.