Puan vermedi·258 syf.··
2024 3. kitabı
·
46 günde okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2024 15:39
Bu kitabı benim daha erken okumam gerekirdi diye düşünüyorum. Geç kalınmış bir kitap. Anlatımı, aktarımı çok çok güzeldi. Sadece yoğun bir dönemime denk gelişinden dolayı okumam yarım kalmıştı. Ama kaldığı yerden devam etmekte sorun yaşamadım. Bir canlının yaşamının bu şekilde anlatılması, canlının neler hissettiğini neler düşündüğünü anlatmış olması beni etkiledi. İlk defa böyle bir kitap okuyorum açıkçası.
1K
Beyaz DişJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202095,8bin okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.