İskenderin homoloğundan bize ne
6/10
·192 syf.··
2024 19. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 16 Mart 2024 17:02
Yoğun argo ve cinsellik içerir diye notla başlanmalı kitap. Bazen sorguluyorum fazlasıyla homo bu kitap. Homofobik olmama rağmen iskenderin 17. kitabını okuyorum. İskender her kelimedesine cümlesine kendi deyimiyle ibneligini tırnak içerisinde homoseksüelliğini gururla yediriyor. Bu kitapta bi yerde heteroseksüelliği kötü bir şey olmakla dahi itham ediyor. Büyük şairdir bu fikirlerine katılmasam da. Ben iskenderin şiirlerini severim aslında. Bakalım daha kitabın ortalarındayim. Fikirlerim değişirse ekleme yaparım.
Edebiyat & Roman
666Küçük İskender · Can Yayınları · 2019408 okunma
·
83 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.