Benim bu kitabı ikinci okuyuşumdu. Yazarın yazım dilini çok beğendim. Satırları okuduğum zaman sanki bende olay yerindeymişim ya da olayı ben yaşıyormuşum gibi hissettim. Sürükleyici olmasının yanı sıra olaylar o kadar hafızanız'da kalıyor ki sanki zihninizde bir olay haritası oluşuyor.