·50 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2024 22:04 Öncelikle kitap 3 ayrı ve akıcı bölümden oluşuyor. Ben en çok Wondrak bölümünü beğendim gerek kadının çaresizliği gerek hiç sevilmemesinden kaynaklı olarak oğluna çok bağlanması çok yürek burkan bir olay ama bölümün sonu çok ani bitti. Her ne kadar uyarıcı bir şekilde (daktiloya çeklimiş metin burada bitiyor, bundan sanrası elle yazılmış ve yayıncı kelimeler ekleyerek tamamlanmış) dese de ben bu kadar ani ve tamamlanmamış bi bölüm beklemiyordum.
Yine bir Stefan Zweig klasiği olan kısa ama etkileyici bir hikaye.
Okuyacak olan herkese şimdiden keyifli okumalar dilerim (: