·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2024 18:00 Okuduğum en güzel kitaptı. Kitabı bitirdikten sonra kalbimin ağırlaştığını hissettim. Kesinlikle herkes okumalı. İmkansız bir aşk hikayesini anlatıyor. Okudukça Fikret’e sarılıp ağlamak istedim. Ah Fikret gencecik çırpınan kalbinde ne yükler taşıdın