·319 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2024 14:32 Peyami Safa Yalnızız adlı eseriyle tanıştığım bir yazar. Bende bıraktığı etki güzeldi ve Matmazel Noralya yıda okumaya o kitaptan sonra karar verdim. Yaşadığı zorluklar yazarı böyle kasvetli eserler yazmaya sevk etmiş sanırım çünkü uzun uzun ruh tahlilleri iki eserinde de dikkatimi çekti
Eser tıp fakültesini Dördüncü sınıftayken terketmiş Felsefeye merak salmış Ferit adında bir gencin ruhsal çalkantılarını anlatıyor
Baştan sona akıcı bir kitaptı diyebilirim ama özelikle son 30..40 sayfa da Ferit ve arkadaşı Yahya Aziz in diyalogları çok hoşuma gitti ve su gibi aktı. Böyle buhranlı kasvetli birşey okumak istemem diyen arkadaşları bile son 40 sayfa hatrına okumaya davet ediyorum