Merhabalarrr
Bir kitapla geldim gelmesine lakin üzerinde uzun uzadıya konuşma yapmadan alıp okuyun diyeceğim bir tarzda… Kitap şaşkınlığa uğratmasının yanında içime kor gibi bir alev düşürdü.
Hızla zenginleşen o anki toplumun geçiş dönemini muhteşem bir şekilde betimlemiş yazar. Dil bakımından ağır ve konuda karmaşa hakimse de yazarın eseri hakkındaki yorumunu okuyunca amacına ulaşmış diyorsunuz.
“ Olağandışı,güzel, basit ve karmaşık desenli bir eser.”
Okuyun mutlaka okuyun ardından da filmini izleyin