·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mart 2024 17:54 Çok şanssız bir kızın yaşadıkları üzerinden istismara uğramış olan kişilerin yaşadıklarını anlama imkanı sunuyor eser… Toplumdan dışlanmış insanların öfkesini, hayal kırıklıklarını, mutsuzluklarını talihsiz bir genç kızın ağzından ifade ederken, kendi iç çelişkilerini de dile getiren psikiyatrist önyargılarını, kendi içsel dinamiklerini de paylaşıyor. Romanı okurken, anlatılan öyküler sayesinde dünya tarihinden de bir şeyler öğreniyor, ilginç anekdotlara rastlıyorsunuz.
Ben Gülseren hanımı başarılı, azimli, kararlı ve son derece faydalı buluyorum. Kişinin kendini anlamasını sağlayacak derin analizler var bu kitapta. Bir suçlu kolay yetişmiyor… Bu vurguyu çok güzel ifade etmiş. Akıcı, örnek bir kitap ve ayrıca diğer kitaplarından daha çok sevdim bu kitabı…
Bence böyle değerler ülkemizde varolmalı…