Çok çok güzel. Bunu da soluksuz okuyorum hiç bir iş yapamadan kitap okumak sinirime dokunsa da bu kadar sürükleyici kitaplar yazdıkları için bence yazarlar suçlu:) kesinlikle okumalısınız. 3 ve 4 ü okumak için sabırsızlanıyorum Gecenin Hikayesi - Aşeka N. G. Kabal