Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 16 Mart 2024 01:11 Kitabı okurken zaman zaman hızlanıp zaman zaman yavaşlıyorsunuz. Okuduklarınızı sindirmek kafanızda yerli yerine oturtmak gerekiyor. Genel olarak akıcı bir söyleşi olmuş diyebilirim. Hayatın içinde önemli noktalara çok güzel değinmiş. Fakat bazı noktalar var ki insan biraz daha derine inmek istiyor okurken. Okuduktan sonra kendime çok şey kattığımı düşünüyorum. Kitabın sonundaki tavsiyeler ise okuyucuya kendini geliştirmek için yeni kapılar açıyor.