·224 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2017 10:26 Seride en yüksek puanı hak ettiğini düşündüğüm kitap. Daha duygulu, daha olaylı, daha takip edilebilir oldugundan sanirim. Kardesler arasindaki iliski, bozulmalar, iyilesmeler bu kitabi daha gercek ve takip edilesi kıldı kuşkusuz. Son kitap ortalama üstü de olsa bittigine sevindigim bir seri olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Bu seride yordun beni Markus. Aslında kendimi elestirmem gerekirse bu üç kitabı arka arkaya okumam yaptığım büyük bir hataydi. Belki aralara serpistirseydim bu üç ince kitabi bu kadar kötü kalmazdı aklımda bu seri.