·480 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2017 00:00 Serinin kitaplarını çok önceden okumuştum ve hiçbir şey hatırlamıyordum. Sıkılırım diye yeniden de okumadım. Bu yüzden kitaptaki olayların hepsi düzgünce bende yok. Bu kitap serinin ara kitabı. 3 bölümden oluşuyor. İlk hikayede Zu'nun hikayesi var ve sıkıldığım tek bölümde buydu. İkincısinde Lucas ve Sam var. İşte bundan sonra kitap beni sardı. Kitap çok güzel değildi ama çok kötü de değildi. Seriyi okuyup sevdiyseniz bu kitabı da okuyun. Sonradan ne olduğunu görüyorsunuz.