Puan vermedi·672 syf.····Okunma: 21 Ağustos 2017 23:25 Kitap başlarda sıkıcı gelmişti off bu ne ya falan demiştim ilerledikçe merak ettim ve Duygunun yaşadıklarına acayip üzüldüm . Kitapta beni rahatsız eden durumlar vardı . Ama genel olarak akıcıydı kitap . Serinin devamını okur muyum bilmiyorum ..