Her anlamda müthiş bir oyundur, Shakespeare'in en sevdiğim oyunudur belki de. Bunun sebebi de şudur; oyunun başından sonuna dek süren harika bir enerjisi vardır ve bu enerji müthiş bir rahatsızlık verir insana. Müthiş bir gerilim filmi seyrediyor gibi olursunuz Macbeth'i okuyunca. Oyun harika bir biçimde açılır ve temposunu yitirmeden devam eder ve yükselmeye devam eder.
'Rising action' sürdükçe gerilim ve heyecan daha da artar, nihayetinde de olaylar 'climax' yapar ve bundan müthiş bir haz alırız. Her yönüyle başarılı bir oyundur Macbeth.