Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 14 Mart 2024 22:38 Kuru Kız kitabından sonra kalemini çok sevdiğimden hemen okuma listeme ekledim bu kitabı. Fakat bu kitap beni çok etkilemedi. Farklı bir kurgu tekniğiyle yazılmış okurken biraz dikkat gerektiriyor. bir kadın ve bir erkeğin gözünden ayrılık anlatılmış, yalnızlığın vurgulandığı bir kitap. 2 kişinin günlüklerinden oluşuyor. Sevmedim diyemem hikaye güzel fakat bayılmadım da. Diğer kitaplarına şans vereceğim. İyi okumalar...