PAYLAŞIRSANIZ SEViNiRiM:)
Herkese açık mektup: Dünya bir cinnet geçirmektedir.Tek Kurtuluş yolu İslam'dır!
Sayfa 89
··3 alıntı·
15 +1'leme
·
3.474 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İslâm da cinnet geçiriyor hocam. Olmayacak insanların peşinden sorgusuz sualsiz koşan suistimale açık kitleleri görünce.
Atas
Gönderi Sahibi
Cinnet değil de yaralarını sarıyor diyelim. :) O yüzden de tek yol İslam:) sonuçta İslam sorgulamayı ve okumayı emrediyor. Şimdi insanlar okumadan sorgulamadan birilerinin ardından gidiyorsa yapılacak olan bu insanları uyandırmaktır. Uyanmiyorlarsa da Allah en başta beni olmak üzere hepsini ıslah etsin İnşallah:) Herkesin cemaati tarikati derneği kendisine yeter gibi bir algı var ama yanlış bilinen bir algı.. Benim hislerime göre bunlar olması gerekiyor. Çünkü bunlar bir yerden sonra tek yürek olacaklar. Çünkü gidişat bunu gösteriyor. O zaman da vay zalimlerin anasına:) tüm bunlar bir süreç yüz yüz elli yıl bile sürebilir. Şuan ki duruma aldanmamak lazım:) şahsî görüşümdür.:)